Regels opzegging lidmaatschap


18 april 2020

Het is goed om de regels met betrekking tot het opzeggen van het lidmaatschap van sv Wykels Hallum nog een keer onder de aandacht te brengen. Hoewel over het onderwerp informatie op de site van onze vereniging staat ervaren we zo af en toe dat er onduidelijkheid over bestaat. Om die reden dit bericht.

Communicatie uitsluitend met ledenadministrateur

Opzegging van het lidmaatschap moet altijd schriftelijk (kan ook via de mail) plaats vinden bij ledenadministrateur Richard Lap en wel vóór 1 mei. Een latere afmelding betekent dat ook voor het volgende seizoen nog contributie moet worden betaald. Als vereniging moeten we namelijk voor elk bij de vereniging en bij de bond ingeschreven lid geld afdragen aan de KNVB.

Alleen in bijzondere omstandigheden (bijv. verhuizing) is restitutie van het jaarbedrag bespreekbaar. Het bestuur beoordeelt een aanvraag daarover. In geval van blessures kan bij afwezigheid langer dan 6 maanden restitutie worden aangevraagd. In beide gevallen moet het betreffende lid voor verrekening van contributie zelf het initiatief nemen en schriftelijk of via de mail een verzoek indienen bij de ledenadministrateur. Opzeggingen of verzoeken tot restitutie bij een bestuurslid of bijv. de leider of de trainer zijn ongeldig.  Alles m.b.t. het lidmaatschap moet via de ledenadministrateur.

Richard Lap is via de mail te bereiken op ledenadministratie@wykelshallum.nl

Het postadres van de ledenadministrateur:

Ledenadministratie sv Wykels Hallum

de Roef 2

9074 DH Hallum


Terug naar overzicht